2011. július 9., szombat

VW CADDY SERVICE SPECIAL - CHINA (2006) SOLD

Típus: VW CADDY CHINESE SERVICE SPECIAL (2006)
Gyártó: SHANGHAI VOLKSWAGEN
Vásárlás helye: ebay.com (Hong Kong)

Ezzel a modellel már régóta szemeztem, különlegesnek tűnt mindig, bár közben rájöttem, hogy itthon is létezik ilyen verziója a modellnek. De mindig sajnáltam érte 100 dolcsit posta nélkül, ráadásul már jól megtanultam, hogy ha az ember türelmes, akkor a végén jóval olcsóbban is meg tudja venni a kiszemelt modellt. Ez is volt párszor akciózva, de mindig minimálisan. Ezért jó, ha alapból sokat kérnek érte, mert a kutyának sem kell, így később kénytelenek kisöpörni a készletet és baromi olcsón adni őket, hisz ki az, aki rajtam kívül van olyan fanatikus, hogy egy ilyen modellt megvesz, amiben semmi különös sincsen, senki nem gyűjti és nem rajong senki sem érte. A lényeg, hogy sikerült bőven fél ár alatt megvenni, amit bőven megért. A képek magukért beszélnek azt hiszem, s bár van modell, amit jobban szerettem volna, de van mikor nem lehet kihagyni a jó kis akciókat. Nagy eséllyel ez az egy ilyen van az országban, szóval megérte :)


SOLD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése