2009. július 5., vasárnap

VW Santana 2000 (2002) "Silver" Shanghai VW

Típus: VW Santana 2000 (2002) "Silver"
Gyártó: Shanghai Volkswagen
Vásárlás helye: Ebay (Hong Kong)

A Shanghai Car Company második fejlesztése volt a Santana 2000. A 80-as évekbeli Passat alapjaira építették ezt a korszerűbb változatot, ami kitűnő céges autó és taxi lett Kínában. Éppen ezért az eladási mutatói kiemelkedőek. S ezt a Kínában igen népszerű típust készítette el a Shanghai Volkswagen. Kidologzási minősége megközelíti a prémium márkákat, emellett minden olyat tud, mint a nagyok (mindene nyitható, hátsó ajtók is, emellett kárpitozott a belseje). Ezt a modellautót 2002-ben adták ki, tehát nem most jelent meg. Létezik még fekete, bordómetál, zöldmetál és ezüst színben. Én ezüstöt vettem. Rá pár napra az eladó már feketét és bordót is kínált. De ugye a fekete szín elég kényes (a kis karcolások és a por is nagyon látszik), a bordó nagyon szép árnyalatú, de egy középkategóriás autóhoz nem biztos hogy illik. S végül marad az ezüst, ami jól bevált, minden autónak jól áll, a por és karcolások alig látszódnak rajta, bár nem túl különleges szín. Szóval nem bántam meg, hogy végül ezt vette meg. Sajnos sok olyan VW van, ami csak Kínában jelent meg (kb. annyi mint Európában), így nehéz lesz az összes modellt megszerezni, főleg, hogy átlagáruk 20 fölött van posta nélkül, s mivel Kína vagy Hong Kong az a hely, ahol beszerezhető, így a posta is igen drága. Így különösen örülök ennek, mert postával együtt kicsit több volt, mint 13 ezer Ft. Sok, de ennél olcsóbban sosem lehetne megvenni, így kaptam az alkalmon...Kevés VW fanatikus van, aki ezekért odalenne, de nekem tetszik, és igen különleges darab, nem hiszem, hogy rajtam kívül sokan lennének olyanok, akiknek ilyen modelljük is van itthon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése